حسین علیزاده در جشن خانه موسیقی تار می نوازد..
گزارش خبرنگار موسيقي فارس، در جشن يك هفتهاي خانه موسيقي علاوه بر محمدرضا شجريان و گروه كامكارها ، حسين عليزاده نيز به روي صحنه ميرود.
بنا بر اين گزارش، در اين اجرا كه به پيشنهاد عليزاده برگزار ميشود،به تكنوازي تار خواهد پرداخت.
احتمال دارد كه در اين برنامه يك نوازنده نيز او را همراهي كند.
بنابراين گزارش، حسين عليزاده سال گذشته به همراه گروهش در تالار بزرگ كشور كنسرت خود را برگزار كرد
+ نوشته شده در دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۷ ساعت توسط علیرضا محمودی
|